Wij ontvangen graag een eerlijke mening in ruil voor een gratis product.
Akasa viert hun 25e verjaardag met een re-branding en vernieuwde website!
Londen, VK — 11 november 2022 — Akasa heeft een belangrijke re-branding van het bedrijf aangekondigd als onderdeel van een strategische stap om het bedrijf te herpositioneren. Dit om tegemoet te komen aan de toenemende digitalisering van technologische producten in de reguliere computermarkten.
Akasa werkt met enkele van ’s werelds meest vooraanstaande distributiekanalen en vele grote e-commerceplatforms waar sterke branding een essentieel platform is voor retail succes. Akasa beweert dat het nu tijd is om te rebranden; ze hebben een klanten ondersteuningsprogramma gelanceerd om het merk Akasa aantrekkelijker te maken voor de eindgebruiker. “Het opnemen van een op identiteit gebaseerd logo met de klassieke merknaam”, zegt Yitsen Chen, Managing Director van Akasa. “Omdat we in een digitale wereld meer producten aan meer mensen over de hele wereld verkopen, hebben we een duidelijke identiteit en merkduidelijkheid nodig.”
Het merklogo van Akasa is nu duidelijker, stelt Chen dat “het vinden van de producten in de digitale wereld veel gemakkelijker zal zijn.” Akasa heeft gekozen voor een internationale ontwerpstijl voor hun verpakking, die duidelijk uitgelegde voordelen voor de gebruiker van het product omvat. Verschillende nieuwe identiteitsproductcategorieën zullen binnenkort worden uitgebracht, elk met een duidelijke identiteit. Akasa werkt nauw samen met partners om het opwindende nieuwe merkimago te promoten via B2B- en B2C-advertenties op sociale media en marketingondersteuning.
De rebranding is ook in lijn met het 25-jarig jubileum van Akasa en omvat de lancering van de nieuwe website en branding. De website werkt samen met enkele van de beste UX-designbureaus en biedt een gestroomlijnde interface die gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te begrijpen is.
Bekijk hier het officiële persbericht over de nieuwe rebranding van Akasa.